♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
♥شمــــــــــــــــع سوخــــــــــــــته♥
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 آذر 1398برچسب:, توسط عاشق بودنت |

برای تک ستاره ی

قلبم که عاشقانه دوستش دارم



نظرات شما عزیزان:

...мαнժι
ساعت1:22---7 مرداد 1393


سوته دلان
ساعت3:27---4 مرداد 1393
گنج هائي که در قلب هستند ، قابل سرقت نيستند.

سوته دلان
ساعت3:25---4 مرداد 1393
روح کندوست که به زنبور عسل وحي مي کند

اهورا
ساعت21:05---26 تير 1393
سلام اجی وبلاگت عالی بود شادی روز افزون برات ارزو میکنم شکو جان موفق باشی و موید اهورایی میخامت

تک ستاره قلب
ساعت10:31---22 خرداد 1393


فاطی
ساعت21:38---27 اسفند 1392
تنهایی یعنی... تنها میری لباس بخری تو اتاق پرو از اینه بپرسی بهم میاد؟.عااااااااااااااااااالی بود وبت به منم سر بزن

لیفان
ساعت7:52---11 اسفند 1392
پوشیده چون جان می روی اندر میان جان من

سرو خرامان منی ای رونق بستان من

چون می روی بی‌من مرو ای جان جان بی‌تن مرو

وز چشم من بیرون مشو ای مشعله تابان من

هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم

چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من

تا آمدی اندر برم شد کفر و ایمان چاکرم

ای دیدن تو دین من وی روی تو ایمان من

بی پا و سر کردی مرا بی‌خواب و خور کردی مرا

در پیش یعقوب اندرآ ای یوسف کنعان من

از لطف تو چون جان شدم وز خویشتن پنهان شدم

ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من

گل جامه در از دست تو وی چشم نرگس مست تو

ای شاخه‌ها آبست تو وی باغ بی‌پایان من

یک لحظه داغم می کشی یک دم به باغم می کشی

پیش چراغم می کشی تا وا شود چشمان من

ای جان پیش از جان‌ها وی کان پیش از کان‌ها

ای آن بیش از آن‌ها ای آن من ای آن من

چون منزل ما خاک نیست گر تن بریزد باک نیست

اندیشه‌ام افلاک نیست ای وصل تو کیوان من

بر یاد روی ماه من باشد فغان و آه من

بر بوی شاهنشاه من هر لحظه‌ای حیران من

ای جان چو ذره در هوا تا شد ز خورشیدت جدا

بی تو چرا باشد چرا ای اصل چارارکان من

ای شه صلاح الدین من ره دان من ره بین من

ای فارغ از تمکین من ای برتر از امکان من



سراب تنهايي
ساعت10:31---28 بهمن 1392
مردان در مسیر عشق به وسعت نامتناهی نامردند
گداییه عشق می کنند تا زمانی که به تسخیر قلب زن مطمئن نیستند
اما همین که مطمئن شدند نامردی را در کمال مردانگی به جا می آورند.


سراب تنهايي
ساعت9:30---7 بهمن 1392
اگر پروردگار برای لحظه‌ای فراموش می‌کرد که من عروسکی کهنه‌ام و به من تکه‌ای زندگی می‌بخشید
احتمالاً هر فکری را بر زبان نمی‌آوردم، اما به هر چه بر زبان می‌آوردم فکر می‌کردم.
به هر چیز نه به دلیل قیمت مادی‌اش که به خاطر مفهومی که دارد بها می‌دادم.


ترانه
ساعت12:04---3 بهمن 1392


سراب تنهايي
ساعت10:45---27 دی 1392
آبجي شكو وبلاگت عالي بود خيلي زحمت كشيدي خسته نباشي ...دستت درد نكنه عزيز مايي

ساغر
ساعت8:11---21 دی 1392
در قفس دوست گرفتارم
فکر رهایی نیستم دل به رفاقت داده ام
اهل جدایی نیستم


یه آشنا
ساعت14:10---4 دی 1392
باسلام اعتراف می کنم که همیشه از شما درس می گیرم خیلی بزرگی خانمی انشاااله که همیشه خوش باشی

یه آشنا
ساعت14:09---4 دی 1392
باسلام اعتراف می کنم که همیشه از شما درس می گیرم خیلی بزرگی خانمی انشاااله که همیشه خوش باشی

ساغر
ساعت10:23---30 آذر 1392
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .


ترانه
ساعت7:49---30 آذر 1392
اي دوست بخندوغنچه بارانم كن/// باخنده ي نوگلت شكوفانم كن//درباغ غزل شكوفه عشق توام///گل واكن وغرق دربهارانم كن// (عزيزم وبلاگت بسيارزيبا است آفرين برتو عشق خوش سليقه ام

ДԊмąÐ
ساعت20:05---29 آذر 1392


ســـــــــل اااااااااااااام و دیگر هیچ . . .

لاو ایز یور فِیس


سونیا
ساعت14:41---29 آذر 1392
فداااااااااااااااااااااااااااا اااااااا عشقم
خیلی عزیزی برام
خیلی دووووووووووست دارم
بهترین ها رو برات میخوام گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: